Monday, December 2, 2013

Baby I've got love for thee



Cały weekend od rana do wieczora zajmowałam sie młodą. Z racji tego ze zaczął się sezon zimowy, musiałam dzisiaj jechać do biblioteki zapisać M. na lacrosse. Przyjechałyśmy za wcześnie wiec poszłyśmy nad staw, którego w lecie  nie widziałam. Okazało sie, ze maja tam "peace pole"napis poniżej był przetłumaczony w 12 językach w tym polskim - http://www.peacepoleproject.org/
 
May Peace Prevail On Earth
 
stawik
  
sweet
biblioteka ♥

 
moja modelka

 
tyle mil już zrobiłam, że za tydzień auto do serwisu musimy oddać

 
  grudzień się zaczął trzeba ubrać choinkę

Po obiedzie złapało mnie takie zmęczenie, że wsadziłam młodą do wanny, wykąpałam i zostawiłam ją tam na 40 minut. Taka jestem kochana.
Ubieracie już choinkę? :)

No comments:

Post a Comment