Monday, May 27, 2013

update 2

Trochę minęło od ostatniego wpisu. Zostało mi 6 dni!!!!!!!!!!!! Nie mogę w to uwierzyć. Wydaje mi się, że nadal jestem w proszku. Dzisiaj zaczęłam pakowanie. Jestem w tym okropna, zazwyczaj trwa to od rana do wieczora( tyle zajmuje mi przełamanie się żeby się spakować) i zwykle kończy się tym, że pakuję się godzinę przed wyjazdem. Teraz chyba tak nie mogę zrobić. Fakt, że muszę spakować się na rok mnie przeraża.
Wyciągnęłam już wszystkie ubrania, posortowałam i włożyłam do walizki, żeby się nie walały po kątach I JUŻ ZACZYNA MI BRAKOWAĆ MIEJSCA. hmmm będzie nadbagaż. Czuję to w kościach. Do tego muszę spakować się do podręcznej na 4 dni. Pakowanie na krótki okres czasu jest najgorsze.


Michasie dla host family. kilogram. będzie nadbagaż jak nic :)

2 comments:

  1. nie ma nic gorszego niz pakowanie sie na 4 dni! trzeba przewidziec tyle mozliwosci. to nie dla mnie :D

    ReplyDelete
  2. mnie to też zaraz czeka... aaaaa... to będzie masakra, ale Tobie życzę powodzenia!!!
    PS. Kocham kolor Twojej podłogi <3

    ReplyDelete