Saturday, April 7, 2012

Wtf

Dzisiaj mam jeden z tych dni podczas ktorych mam ochote przejsc w stan hibernacji i wrocic do normalnosci po miesiacu albo i dluzej. Jestem genialna. Wczoraj bylam tak zla. Zabezpieczylam komputer haslem, nie wiem jak to zrobilam, ze wpisalam dwa razy to samo a dzisiaj za zadne skarby to haslo mi nie chce wejsc, co wiecej nie mam pojecia gdzie moja plytka systemowa. Wszystko mi leci z rak. Wole juz sie nie odzywac do nikogo. CO JA MAM TERAZ ZROBIC?! Pisze z telefonu co znaczy ze nie bedzie polskich znakow, nawet nie wiem czy ten post sie doda. Jestem zalamana.
Wczoraj poszlam na droge krzyzowa, zmarzlam cholernie, ale warto bylo, bo doszlam do wielu wnioskow i naprawde dziekuje, ze taki ktos jak Bieber pojawil sie w moim zyciu. Tzn wiecie o co mi chodzi, jednak wole nie myslec co by bylo gdybym dalej byla tak slepa glupia 14latka.
Smacznego jajka pysie.

No comments:

Post a Comment