Sunday, February 5, 2012

5 min

Tyle muszę zrobić na jutro, a jak zwykle siedzę z komputerem na nogach i jednocześnie oglądam tv w której oczywiście nic nie ma. Powiedziałam sobie, że o 14 zabieram się za robotę, jednakże słabo to widzę. Chyba powinnam zrobić obiad. Chyba ta zima jest za zimna. Ale to chyba na tym polega, że jest zimno. Mimo że jest -25 za oknem, cały czas mam wrażenie, że i tak jest cieplej niż było w Krk, kiedy tam byliśmy. Pomyśleć, że jeszcze 4 miesiące i zacznie się rok ostatnich rzeczy w Polsce. Ostatnie święta, ostatnie ferie, ostatnie spotkania.
Jak mogliście zauważyć trochę zmieniłam na blogu. Wczoraj zamiast zarobić coś do szkoły, wolałam zająć się moją stronką. Co jakiś czas będę dodawała muzykę, nie wiem, może jakieś nowe kawałki, zastanowię się, w ogóle muszę coś zrobić na tym blogu.
Jazda samochodem coraz bardziej mi się podoba. Coraz lepiej mi wychodzi. I coraz mniej mnie to nudzi.
:)
życie bez polskiego w szkole byłoby o wiele lepsze. 
chcę wiosnę.

1 comment: