Saturday, January 14, 2012

wixa

FEEEEERIE. Ten tydzień dłużył mi się niesamowicie, mimo że chodziłam do szkoły tylko 4 dni miałam wrażenie że to równe 7 dni.
Tydzień temu odbyła się w końcu imprezka! DZIEKUJĘ WSZYSTKIM, KTÓRZY PRZYSZLI, dzisiaj przeglądałam jeszcze raz kartki jakie dostałam i znalazłam w jednej coś niesamowitego, a mianowicie WIERSZ O MNIE! Jest wspaniały. pochwale sie wam niektorymi prezentami ;ppp
 uwielbiam to, jest identyczne jak zdjęcie
 połamała się przy składaniu życzeń ;c
 heheh
 jeden z prezentów od rodziców, ale nie mam zamiaru używać tego w szkole, chyba go po prostu oprawie w ramke
kilka kartek, reszte mam schowaną >u<
Ryba i Kami dziękują za udaną imprezkę, za rzucanie się tortem, za tańczenie do 6 rano, nawet jesli juz nie mieliśmy siły, za siedzenie na sali do 7 rano tym wytrwałym i mniej wytrwałym. Mimo, że sprzątałyśmy salę ponad 5 godzin, a i tak dostałysmy opieprz, że jest brudno. 
DZIĘKUJEMY!!

1 comment: