Monday, October 31, 2011

Praca

Macie w życiu takie momenty, w ktorych chcecie stac sie niezależni od rodzicow i ich wyplaty? Ja mam, i tak od ponad miesiąca szukam pracy, by opłacic swoje wymarzone wakacje. Mieszkam w naprawde małym, bezdusznym mieście, a w tygodniu pracuje na pelnych obrotach w szkole i po szkole, wiec naprawde jest mi ciezko znalezc prace na weekend i wygospodarowac jeszcze troche czasu dla siebie czy na zdanie prawa jazdy. Pomijajac, ze nadal nie zapisalam sie do zadnej szkoly. Musze to w koncu zrobic. Wracajac do poszukiwań pracy http://jooble.com.pl/ jezeli jestescie juz na studiach, czy skonczyliscie technikum mozecie skorzystac z tej strony, ja niestety mimo, że za 2 miesiace skończe 18 lat tak naprawde jestem nikim, chociaz wiele osob stwierdzilo, że nadaje sie do managementu, dlatego na studia wybralam takie kierunki a nie inne. nie wyobrażam siebie pracujacej jak moja mama w banku czy jak moj ojciec spawającej. Ja chce sie spełniać, co ja pisze, ja MUSZE sie spełniac, inaczej moje życie nie bedzie miało sensu. jeżeli jedna praca mi nie bedzie odpowiadać sprobuje sil w innej, tak postanowiłam. Nikt mnie nie powstrzyma.

Co do mojego miasta... CO ZA ZAKICHANE SZUJE za przeproszeniem. Razem z Mateuszem aka @matthewkun "założyliśmy" mały interes w postaci firmy sprzątającej, ogloszenia wiszą wszedzie, a dzisiaj okazalo sie, że ktos wykorzystal nasz pomysl i stworzyl nam konkurencje, oczywiscie my sie nie damy, szczegolnie mateusz. nie radze zaklejać naszych ogloszen, ani wykorzystywać naszych pomysłow, to nie skończy sie dla was dobrze.

1 comment: