Tuesday, April 23, 2013

start

Wypadałoby się na nowo przedstawić.

Imię: Kamila aka Camila aka Cami
Wiek: 19
Obywatelstwo: POL

Swoją przygodę z agencją CC au pair zaczęłam 2 lata temu. Bez wiedzy rodziców i nikogo "zwolniliśmy" się z lekcji i pojechaliśmy z M. na spotkanie; tak wszystko się zaczęło.

Przez te dwa lata, zdążyłam wypełnić wszystkie papiery, zdać prawo jazdy i ukończyć szkołę.

Miałam ok 10 matchy, jednak żaden nie przypadł mi do gustu. 

Mój perfect match był niespodziewany. W ten sam dzień kiedy HM (host mama) do mnie zadzwoniła miałam wycofywać się z agencji i zamiast do US planować przeprowadzkę do UK. 
Telefon od HM był zaskakujący, ponieważ nie widziałam maila o matchu. Na początku myślałam, że to moja koleżanka wygłupia się i dzwoni do mnie udając kogoś zza granicy haha, ponieważ żaden kierunkowy nie wyświetlał się na ekranie telefonu i była godzina 22:30. Nigdy bym nie pomyślała, że to ktoś ze Stanów. W ten sam wieczór, po godzinie 23w piżamie rozmawiałam z moją HM jednocześnie robiąc zadania z matematyki... J. (HM) od razu przypadła mi do gustu. Z młodą M. rozmawiałam o chomiku, który im niedawno zdechł. M. twierdzi, że to jednak był szczur.

Jeśli wszystko pójdzie dobrze, od 3 czerwca będę mieszkać w stanie NY. Od 7.06.2013 u rodziny, która ma 3 nazwiska więc: CLP bedzie odpowiednie. Nad oceanem. W spokojnej okolicy. Z dwójką pięknych dziewczynek. Zamieniam się w matkę, koleżankę i przyjaciółkę amerykańskiej rodzinki.



LET MY AMERICAN DREAM BEGIN.

No comments:

Post a Comment