Tuesday, February 14, 2012

somebody that I used to know

Hey! No i mamy wtorek, wole myśleć, że już jutro środa, wtedy tydzień szybciej mija. Dzisiejszy dzień zaliczam do tych beznadziejnych. Nie dlatego, że są walentynki,ale dlatego, ze miałam chemie, że od rana boli mnie głowa i mam alergie na coś co znajduje się w moim pokoju. Co do tego bólu głowy to nawet 1,5h drzemka nie pomogła. Alergenu nie potrafię zlokalizować na dodatek zawaliłam chemie.
ANYWAY znalazłam plus dnia dzisiejszego! WYBRAŁAM DATE MOJEGO WYLOTU DO STANÓW! jestem taka szczęśliwa.Chociaż czekają mnie jeszcze trudniejsze decyzję podczas wypełniania aplikacji jestem dobrej myśli. W ogóle mimo wszystko życie jest piękne!
____________________________________________________________________________________________________
update walentynkowy
Dostałam prezent od Mateusza pod pretekstem, żebym nie marudziła, mimo wszystko dziekuję! :D xoxo

2 comments:

  1. SUPER A O PREZZENCIKU DZISIEJSZYM TO NIC NIE MA NO EXTRA :////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

    ReplyDelete