Sunday, November 27, 2011

sunday funday

Az miło wejść na bloga i zobaczyć takie statystyki, dzięki, że wchodzicie :).
Nawet nie  mam o czym pisać, przez to, ze siedzialam przez ostatnie 5 dni w domu nie mam ani jednego tematu do opisania, aczkolwiek chyba zdrowieję. Krtań w coraz to lepszym stanie, uszy też (MAM NADZIEJE, ŻE NAPRAWDĘ NIE OGŁUCHNĘ ;c), w tym tygodniu jedynie na kontrole, obym nie dostala kolejnych antybiotyków, bo wykituje.

Wczoraj w końcu dorwałam płytę TALK THAT TALK Rihanny, leżałam i słuchałam do pierwszej w nocy. Podoba mi się, przyjemnie się jej słucha, chociaz trzeba przyznać, że taki styl trzeba lubić. Tylko jedna piosenka nie przypadła mi do gustu.
Polecam ten album :)
Ja mam wersję Deluxe.

Teraz trochę z innej beczki.
Jako, że mamy jeszcze listopad, prowadzona jest sonda dot. blogów, które zawierają opowiadania o Biebsie. Możecie głosować tutaj: http://listopadjb.mojasonda.pl/ Ja osobiście glosuje na http://bieber-fucking-pefrect.blog.onet.pl/ trafiłam na niego stosunkowo niedawno, ale blog jest godny polecenia! Naprawdę, język nie jest wcale taki prosty i historia nie jest oklepana, uwierzcie, że blogów z opowiadaniami czytam baaaaardzo wiele, a te które można polecic moge policzyc na palcach jednej ręki. Także głosujcie!!!!!!!!


Jutro dwa polskie, nie ukrywam, ze NIE LUBIĘ tego przedmiotu w dodatku mamy pisac wypracowanko na temat dziadów cz. III. obym dała radę.

No comments:

Post a Comment