Friday, October 28, 2011

start reading books

Kolejny tydzień za nami. Czytacie książki? Musze przyznać, że ostatnio (jezeli rok z kawałkiem można tak nazwać) z Mateuszem aka @matthewkun mamy spore problemy z rozmową w języku polskim. Czasami nie rozumiem co on mówi i wzajemnie. Dlatego zaczęliśmy czytać książki. Dzisiaj weszłam do empiku i w końcu kupiłam książkę Sary Shepard "Pretty Little Liars"
(okładka części 1; w empiku można już kupić 4 części)
Lektura nie jest droga, jedyne 29zł, czyta się ją szybko i mimo, że jeszcze nie przeczytalam nawet 1/2 (ze zwyczajnego braku czasu), moge wam ją polecić w 100%. Moja przygoda z PLL zaczeła się juz w zeszłym roku, ponieważ jestem fanką serialu o tymże tytule i z niecierpliwością czekam na 3 sezon. Serial jest odrobinę inny od książki dlatego postanowilam, ze musze mieć wszystkie części ksiązki u siebie na półce. 
Poza tym poszlam dzisiaj do biblioteki, żeby przeniesć kartę do biblioteki dla dorosłych.
Czytajcie książki! Nie pozwólcie o nich zapomnieć.
Ostatnio nawet czytam wszystkie lektury szkolne, co naprawdę jest dziwne. Czyżbym  w końcu zaczęła się interesować szkołą? Zdecydowanie tak. 

+ sala na 8nastkę załatwiona, na liście mam ponad 80 osób, przykro mi, lecz niektórzy zostaną wykreśleni, taki mały kaprysik. :D 

Dobranoc.

No comments:

Post a Comment