Thursday, October 13, 2011

sick

ja to jednak mam w sobie to cos, w sobote tak mi sie nie chcialo uczyc na poniedzialek, az moj organizm postanowił mi pomoc i siedze w domu przez caly tydzien. korzystajac z okazji, ze leże w łóżku i nie moge nic robic, pisze notke, bo zauwazylam wzrost ogladalnosci bloga. nie mam juz na nic sily, z jednej choroby przeszlam na drugą, ktora totalnie mnie wykańcza. 

When you don’t feel like a winner and your butt blows out your dinner: Diarrhea, diarrhea.

caly czas mam problem z dodaniem translatora google do tej strony, wy tez nie mozecie dodac? 



POLECAM!!
Obecnie jestem uzależniona od Twittera, no dobra, jestem uzalezniona juz od dwoch lat, ale jezeli kojarzycie czym jest twitter, to tutaj na blogu Plotkar: http://twitteroweploty.blogspot.com/ mozna poczytać, czego dzieci nie wymyśla, by zostać zauwazonym. zastanawiam sie czy też wyladuje na blogu plotkar, ale chyba nic na mnie nie maja, w sumie sama nie wiem. 

pomożcie mi dodać translator do strony!!!!! ;c 


wooooooooohooooooo w listopadzie ma być śnieeeeeeg

No comments:

Post a Comment