Saturday, October 1, 2011

back

Dość długo mnie tu nie było. Minął juz miesiac szkoły, a co za tym idzie miesiąc cieżkiej pracy. Przez miesiac zdołałam załatwić kilka spraw, myśle, że tą jedna z najważniejszych załatwiłam właśnie wczoraj. Dzisiaj juz mamy pazdziernik, a ja zaczynam kolejny rozdział mojego życia, chyba ten lepszy, mimo, że bedzie cięższy niż poprzednie, postram się go wykorzystać jak najlepiej. W sumie nie mam na nic czasu. W szkole jestem codziennie do 14:15, czasami nawet dłużej, po szkole mam kolejne, dodatkowe lekcje, na szczescie nie musze wracać tymi zaśmierdłymi mpk. Równe 3 miesiące i bede miała 18 lat. Pragnę tego bardzo, nie mogę się już doczekać. Czekaja mnie 3 miesiace cwiczeń, nauki, przygotowań. Może kiedyś to opublikuję, narazie chcę, żeby to pozostało między mną i mną. 










co do zdjęć, są nijakie. Mateusz chciał byc greckim filozofem, a wyszedł mu Jezus. bez komentarza hahaah

No comments:

Post a Comment