Friday, August 19, 2011

school

wiem, ze narzekacie, ze zostaly niecale 2 tygodnie wakacji, ale chyba najwyzszy czas,aby przygotowac sie do szkoly, co? ostatnio bylam na zakupach i kupilam najlepszy dlugopis jaki do tej pory widzialam w BIEDRONCE, nie wiem ile za niego zaplacilam, ale oplacalo sie, jest 6 kolorowy + ma motyw Hello Kitty, bez ktorego w mojej klasie nie moglabym  sie obejsc

kolorowe żelopisy zawsze i wszędzie, w moim piórniku nigdy ich nie brakuje, w tym roku postawilam na neonowe
 a to najwazniejsza rzecz w mojej torbie, procz ksiazek, ktorych jeszcze nie kupilam,a mianowicie kalendarz, w którym zapisuje kazdy mozliwy sprawdzian. kartkowke i spotkanie, polecam te z Empiku, kosztuja 24,99zł, ale w gazetce jest kupon rabatowy dzieki ktoremu zaplacilam 19,99zł. uwielbiam te kalendarze


 w tym roku musze podszkolic moj niemiecki, wiec biore sie za przepisywanie slowek do zeszytu + znalazlam w mojej szafie jakis stary podrecznik z podstawowki, ale sie przyda haha

szczerze mowiac chce już isć do szkoły, tesknie za znajomymi, za codziennym niechceniem się uczyć, za narzekaniem i za slowami mojej mamy "uczylas sie juz". wczoraj przepisalam material na biologie, ktory bedzie mi potrzebny w tym roku. na wrzesien mam juz zapowiedziane ok. 3 sprawdziany (kocham moja szkole) 

sprzatajac dzisiaj w szafkach znalazlam dzienniczek z podstawowki z moja pierwsza w zyciu uwagą hahaha

1 comment:

  1. piękne przypinki, na pewno kosztowały drogo, ktoś wyjątkowy musiał Ci je przywiesć na pewno z jakiegoś świetnego, ekstrawaganckiego i modnego festivalu!

    ReplyDelete