Sunday, August 21, 2011

Beliebering

Jestem Belieberką od ponad 2 lat. Nie pamiętam dokładnej daty kiedy to się zaczęło, ale wiem, że było wtedy zimno, a ja siedziałam u kuzynki i słuchając WHERE ARE YOU NOW rozkleiłam się jak małe dziecko. I tak własnie złapałam Bieber Fever. Nie wstydzę się tego, każdy mój znajomy wie, że uwielbiam Justina oraz, że byłam na jego koncercie. Według mnie nie da się od tak przestać być belieberem, jeśli mówisz z dnia na dzień, że już nim nie jesteś to tak naprawdę nigdy nim nie byłeś.
Wiem,  że w dzisiejszym świecie trudno spotkać się z akceptacją dotyczącą Biebsa; zachowania ludzi zmuszają nas do ukrywania naszych upodobań. Nadal nie mogę pojąć dlaczego ludzie nie akceptują osoby JB, chłopak pomaga dzieciom, zbiera pieniądze by budować szkoły, a oni widza w nim jedynie pedała, który wierzcie lub nie, ale MA DZIEWCZYNĘ, z którą jest już od LISTOPADA zeszłego roku. Wiecie co? DEAL WITH IT.
 Przy całym dramacie z Jeleną ciężko mi się przyznać do bycia Belieberką; obserwując jak dziewczyny z całego świata robią sobie krzywdę i wysyłają groźby do Seleny, czy obwiniają ją o to, że to ona zmienia JB powoduje, że mam wątpliwości co tak naprawdę znaczy Beliebering. Justin robi wszystko dla nas. Zastanówcie się, czy nie macie obsesji, bo bycie belieberem to wspieranie JB i szanowanie jego znajomych.Wspieram JB głównie dla muzyki, bo ona jest niesamowita i inspiruje mnie na każdym kroku. "Never say Never" pomoglo mi nie jeden raz, a to znaczy, że Biebs czyni cuda. Dzisiaj Justin i cały świat dowiedział się, że jakieś dziewczyny sprzedaja swoją cnotę dla biletu na jego koncert ( i to juz nie jest normalny Beliebering tylko obsesja, a Justin boi sie takich dziewczyn). Chłopak się zdenerwował ale jednocześnie zrobiło mu się smutno. Napisał odpowiedni tekst na twitterze, a teraz myśle, że nawet bedzie chciał zrobić dodatkowy koncert. On robi to wszystko dla nas. Wysłałam juz tysiace wiadomości, by przyjechali w nastepnym roku do Europy, mam nadzieję, że wysłuchają moich, naszych próśb.

Jestem dumna z tego, że jestem Belieberką, Justin uratował mi życie i mam nadzieję, że kiedyś będę mogła mu za to podziękować osobiście :)






+ Justin nie ukrywa swojego zwiazku, to, że kiedyś napisał na tt, że pierwsi się dowiemy o jego dziewczynie to przeszłość, media go wyprzedziły, to oczywiste, że jest  z Seleną.
+ JB widzi wszystko co piszemy, dlatego ostatnio nie nazwał nas FANAMI, tylko BELIEBERAMI

thanks, peace
Kami

No comments:

Post a Comment